HIRDETÉS BEZÁRÁS
ÉrdekességekInterneten talált dolgok

15+ alkalom, amikor a gyártók megpróbáltak megtéveszteni a vásárlókat, de nem sikerült

A marketingesek körmönfontan ravasz emberek, akik fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy újabb és újabb módszerek segítségével tegyék vonzóvá a különféle árukat és szolgáltatásokat a fogyasztók számára. Megértik az emberek gondolkodását, manipulálják a tudatunkat és néha bizony piszkosul aljas módszerekkel igyekeznek átverni bennünket.

    HIRDETÉS

    Megtévesztő felirat a csomagoláson? XL-es méretre utaló jelzés, ami valójában ugyanolyan méretű, mint az összes többi? És ez még csak néhány trükk azoknak a gyártóknak a tarsolyából, akik tényleg bármire képesek, csakhogy egy kis plusz pénzt vegyenek ki a zsebünkből.

    1. 1 A hatalmas kettes szám egyértelműen arra utal, hogy kétszer nagyobb, mint a szokásos, de ez nem igaz.


    2. 2 Nagy felirat: "100%-ban biológiai úton lebontható". Apró betű: "a csomagolás nem újrahasznosítható, nem bomlik le".


      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
    3. 3 A "100% gyümölcslé" felirat egészen csábítóan hangzik. Az alatta lévő "és egyéb összetevők" felirat viszont felettébb baljóslatúnak tűnik.


    4. 4 Régi jó trükk: tegyél rá utalást, hogy a termék mérete nagyobb lett, miközben semmit sem változott.


    5. 5 Egy ügyes trükkel manapság már a bőséges tartalom illúziója is könnyedén elérhető.


      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
    6. 6 Ilyen szemtelen trükkök mellett már nem is olyan boldog az a húsvét.


    7. 7 Mire nem képes egy trükkös csomagolás.


        

    8. 8 Egy termék címkéi mindig jó okkal vannak ott, ahol.


      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
    9. 9 A doboz mérete ugyan csábító, de az már kevésbé, hogy a fele tulajdonképpen csak levegő.


    10. 10 A csomagolások csak azt engedik látni, amit a gyártók szeretnének, hogy lássunk.


    11. 11 A látványos külső olykor kiábrándító belsőt takar.


      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
    12. 12 Érdemes megfigyelni, hogy a nagy csomagolás grammra pontosan ugyanannyi chipset tartalmaz, mint a kicsi, csak jobban fel van fújva.


    13. 13 Parkolóbírságnak álcázott szórólap.


      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
      HIRDETÉS
    14. 14 A ,,letöltés" feliratú hirdetések garantálják, hogy legalább tízszer hirdetésre kattintasz, mire végre le tudod tölteni a kívánt fájlt.


    15. 15 Igazából az már jogi kérdés, hogy a 0% vajon tényleg "gazdagnak" minősül-e.


    16. 16 Két közepes pizza 7 dollárért? Nem is lenne rossz, ha nem lenne alatta kis betűvel, hogy "~per darab".


    17. 17 És egy kis bónusz a végére: egy szállodai szoba, ahol bár ki van helyezve a vízforraló a szekrényre, mégis +40 eurót kérnek a vendégektől a használatáért. Te kifizetnéd?!


    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

10 hozzászólás
Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest
  • A hatalmas kettes szám azt jelenti, hogy 2db, és nem azt, hogy 2x nagyobb. 
  • 16os egyesével sem rossz azért. Kb $10-15 egy médium pizza az olcsóbb helyeken
  • A snickers egyértelműen arra utal, hogy 2db van benne és nem arra hogy 2x nagyobb.... 
  • A hatalmas 2-es szám azt jelenti, hogy 2 db van benne, nem azt, hogy kétszer akkora. Mikor fogják már ezt fel az emberek?! 
    • Lehet hogy 2 van benne, de az a 2 nem = azzal a 2vel amit külön veszel, tehát ha a simát tekintjük 1nek akk nem ér 2t hiába van ráírva h 2
      • 10,394
        20 hozzászólásElső hozzászólásÖregmotorosBeszélgetésindítóLétrejött!Első reakcióTizedik reakcióMozinéző10 hozzászólás
        Aki nem látja a különbséget, annak fehér bot kell, nem Snickers.
  • A 15-ös elég nagy mellé lövés szerintem. Nem összetevőre vonatkozik a 0%, hanem arra, hogy a 2000 kalóriás napi étrendben nincs meghatározva. Egyébként sem lehetne százalékban kifejezni (legfeljebb valami 0,0000000001 m/m% lenne).A 17-esen lehet gondolkodni, hogy mi értelme van, de azért a feliratot illett volna pontosan értelmezni, mert úgy még furcsább.
  • 10,394
    20 hozzászólásElső hozzászólásÖregmotorosBeszélgetésindítóLétrejött!Első reakcióTizedik reakcióMozinéző10 hozzászólás
    Már megint azok a fáradhatatlanul csomagoló marketingesek. És még az A-vitamint is kicsalják a dobozból. A rohadékokat le kéne cserélni csomagoló munkásokra. 

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.