11 A brazil vakcina promóciós kabalája úgy néz ki, mint a Ku-Klux-Klan egyik tagja.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS12 Innen nézve ez a nő öngyilkos lett.
13 Igen, nyilván a kezünk összerakásával védhetjük meg magunkat a vírustól.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS14 Az oké, hogy ez egy törhetetlen borospohár, de mit keres egy gyerek kezében?
15 Soha nem gondoltuk volna, hogy egy fognak nemiszerve van, ettől a gyanúsan elhelyezett levéltől azonban most összezavarodtunk.
16 Ez aztán a flexibilitás.
17 Túl sok az i.
HIRDETÉSHIRDETÉS18 Spoiler: valójában egy törülköző van a fején.
19 Ilyen az igazán rossz termékelhelyezés: a szekrényben talált női holttestről szóló hír alatt egy szekrényhirdetés.
20 Tekints a jövőre. Vagy a közelgő vonatra?
A valaha elkövetett 20 legsúlyosabb marketing hiba
Amikor egy marketing szakember vagy grafikus figyelmetlenségből hibát követ el, az mindig helyrehozhatatlan következményekhez vezet, amin sokszor egészen komikus hatást tud kelteni. Szerencsére az emberek mindig sasszemekkel és kiemelt alapossággal veszik szemügyre a különféle dizájnokat és plakátokat, amiken így még a legkisebb apróságokat is könnyedén képesek kiszúrni.
Post Pagination
- Előző oldalElőző
- 2 / 2
6 comments