- Ezt nevezik zsugorodásnak. A vállalatok ezt azért teszik, hogy olyan konténereket adjanak el, amelyek nagynak tűnnek, de kis térfogatúak. Így az emberek azért veszik meg, mert azt hiszik, hogy nagyon olcsó és jó üzlet.
- Mindig súly szerint vásárolok. Ha nem egyezik a feltüntetett árral, visszateszem a polcra.
- Ki foglak nevetni, amikor elkezdenek majd fémsúlyokat rakni a dobozokba, hogy nehezebbnek tűnjenek, mint ahogy néhány elektronikai termék esetében is csinálják.
- Mindig azt mondják, hogy ezzel akadályozzák meg azt, hogy összetörjenek a kekszek, de ez nyilvánvalóan nem igaz.
A marketingesek hihetetlenül ravasz emberek, akik szó szerint bármit el tudnak adni. Ismerik a vásárlók pszichológiáját, így pontosan meg tudják jósolni, hogy mely termékek lesznek a legkedveltebbek hétköznapokon és melyek mondjuk az ünnepnapokon. A naiv vásárlók pedig észre sem veszik, hogy minden mozdulatukat előre ismerik.
Az eladók már régóta tudják, hogy szinte egyetlen vásárló sem képes ellenállni, ha minden oldalról élénk színű, érdekes dizájnnal ellátott csomagok veszik körül. A szépség mögött azonban szinte mindig van egy kellemetlen árnyoldal, ami a szép csomagolás eltávolításával válik láthatóvá.
1 Úgy tűnik, hogy fért volna még egy kis tonhal ebbe a dobozba.
2 A trükkös aljnak köszönhetően sokkal többnek tűnik, mint amennyi valójában.
3 Ezt a dobozt „egy méteres Snickers” néven árulják, és bár a csokik pontos száma fel van tüntetve az oldalán, a csomagolás mégis kiábrándító.
4 Az új dizájn valahogy a chipsek méretére is hatással volt.
5 Vicces tervezés.
6 A marketingesek nagyon ravasz emberek.
7 ,,Most már értem, hogy miért volt olyan olcsó ez a doboz csokoládé.”
8 Nem kellett volna nekik ekkora doboz.
9 ,,Olyan nagy csomag, és olyan kevés cukorka.”
10 ,,Arra számítottam, hogy veszek egy egész csomag darált húst, de végül csak a felét kaptam meg.”
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
11 Hol az igazság ezen a világon?
12 Csalódásokkal teli fazék.
13 Bizonyára nagyon meglepődött az illető, amikor kinyitotta a csomagolást.
14 „Új, NAGYOBB adagok.”
15 ,,Miért van ilyen sok hely a kekszek között?”
16 Nem trükk, hanem spórolás!
17 Hol a beígért töltelék?
18 Kér valaki egy csomag levegőt? Avagy ennyit számít, hogy álló helyzetben vagy fejjel lefelé teszünk le egy tortilla chipses zacskót.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK