HIRDETÉS BEZÁRÁS
Érdekességek

20+ bizonyíték rá, hogy az Emirátusokban a gazdag élet mellett különös furcsaságok is találhatók

Nincs még egy ilyen ország. 🇦🇪

Az Egyesült Arab Emírségek kapcsán sokan azonnal a gazdag sejkekre, a fehér strandokra és a fényűző szállodákra gondolnak. De nem minden arany, ami fénylik. Néha sokkal érdekesebb látni az országok azon, rejtett oldalát, amiről ritkán készülnek Instagram-posztok, és amik nincsenek benne az idegenvezető könyvekben.

HIRDETÉS

A Liked.hu-nál nagyon szeretünk utazni, még virtuálisan is. Mai listán segítségével pedig az Egyesült Arab Emírségekbe látogatunk, hogy egy olyan oldalról mutathassuk be, amit kevesen láttak korábban.

1 ,,Odajött hozzánk egy helyi férfi és azt mondta: „Sziasztok, mérnök vagyok. Gyertek be kávézni egyet a házamba.”

mernok
    pikabu

,,Bementünk hozzá, átlagos külvárosi lakása volt. Borsos teát és szokatlan arab kávét izzunk. Beszélgettünk a gyerekeiről, az életmódjáról és a munkájáról. Így jöttünk rá, hogy a helyi emberek kávéra történő meghívója magába foglal egy kis csirkés rizst és gyümölcsöket is. Mi datolyát és narancsot kaptunk.”

2 ,,Ezt az utcatáblát a sivatag közepén helyezték el, két homokbucka között. Ilyen utcatáblák vannak a sivatagban.”

3 Szeretnél igazán menő Über-rel utazni? Egyes Über sofőrök itt McLaren-nel járnak.

reddit

Aki esetleg nem tudná, a McLaren egy prémium sportautó, amit a világ egyik legdrágább és legrangosabb sportautójaként tartanak számon.

4 ,,Engedj be… Elfelejtettem, hogy ez Dubaj és itt délelőtt 10-kor már +40°C van odakint.”

5 Semmi különös, csak homokvihar a városban. Ez arrafelé gyakori.

6 ,,Nem vagyok olyan, mint mások. Mindig szerettem az egzotikus dolgokat, ezért én Dubaj “óvárosában” béreltem szállást.”

pikabu

7 ,,Tarts távolságot. Édesanyám hazavár.” – egy motoros ételfutár csomagtartójára ragasztva.

reddit

8 ,,Elmentem egy étterem mellett, az egyik ott dolgozó pedig vidáman mesélni kezdte, hogy itt vannak a legjobb árak a városban.”

pikabu

,,Rögtön ezután elment és egy tál zöldséget hozott nekem. Azt mondta, hogy falatozzak kicsit, amíg várom a rendelésemet. Mindezt teljesen ingyen. És tudjátok mit? A friss zöldség a rekkenő hőség után annyira jól esett, hogy őszintén szólva sosem ízlettek még ennyire a natúr zöldségek, mint az Egyesült Arab Emírségekben.”

A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

9 ,,Elhagyott autókereskedés Dubajban. 8 év óta én vagyok az első ember, aki átlépte ennek a küszöbét.”

reddit

10 Sajnos az Egyesült Arab Emírségek homokos strandjai nem mindig a tisztaságukról híresek.

11 A strandokon naptej-automaták vannak, mert naptej nélkül napozni a sivatagi városok tengerpartján szinte öngyilkosság.

12 ,,Rengeteg aszfalt van, de ahol nincs, ott csak homok és föld. Még egy kis járda sincs, hogy végig lehessen menni a főút mellett és ez kicsit ijesztő.”

pikabu

13 ,,Ma láttam egy macskát, aki türelmesen várta, hogy kinyíljon a liftajtó.”

14 Ez a madár is láthatóan megtanulta a közlekedési etikett szabályait: csendben várja, hogy kinyíljon a metró ajtaja.

reddit

15 Egy tipikus nap a helyi strandon. Háttérben a világ legnagyobb óriáskerekével.

16 Dubajban a Starbucks kávézók sem olyan szürkék és unalmasak, mint a világ többi részén.

A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

17 Az Egyesült Arab Emírségekben készülj fel, hogy jó eséllyel szabadon bóklászó tyúkokkal és kakasokkal fogsz találkozni.

reddit

18 ,,Az unokatestvérem kajakozni ment és szerintem elkészítette a legjobb fotót Dubajról, amit életemben láttam.”

19 ,Volt 24 óra szabadidőm, szóval kibéreltem egy 40 dolláros szállodaszobát egy olyan helyen, ahol a medence mellől ez a látvány fogadott.”

20 ,,Már épp kezdtem mérges lenni, aztán észrevettem ezt.”

reddit

,,Bocsánat, de nagyon rossz vagyok a parkolásban.”

21 ,,A séta Dubajban annyira más, mint a világ többi nagyvárosában, de mégis festői.”

pikabu

22 ,,Ilyen kilátás nyílik Dubajra a Burj Khalifáról az éjszaka közepén.”

23 ,Ma jégeső esett nálunk az Egyesült Arab Emírségekben. Sosem láttunk még ilyet.”

24 ,,A főnököm mellékállásban gazdag emberek házait takarítja Dubajban. Ma hozott egy szemeteszsákot tele olyan dolgokkal, amit ezek az emberek dobtak ki…”

reddit

,,A kukászsák tele volt olyan dolgokat, amiket ő csak úgy hívott „a gazdag emberek szemete”. Drága parfümök, füstölők … még arany és ezüst tárgyak is voltak benne.”

A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

A Liked.hu szerkesztője vagyok, már az idők kezdete óta. Szabadidőmben Jedi lovag és Pokémester. Puszilom édesanyámat.

Mi a reakciód?

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest
  • 9,109
    Létrejött!BeszélgetésindítóElső hozzászólás20 hozzászólásÖregmotorosElső reakció
    és ott a sok magyar rodás

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.