Sokan vágynak a világhírnévre, de kevesen fogják fel, hogy a nagy dicsőség nagy áldozatokkal jár, és az egyik legjelentősebb áldozat a függetlenség és a névtelenség elvesztése.
Bárhova is mész: a parkba, a boltba vagy a strandra, paparazzik hada fog körülvenni, akik szenzációra vágynak, és percenként százával lövik a fotókat. Tekintettel arra, hogy karrierjük során több millió fénykép készül a sztárokról, nem csoda, hogy a nyilvánvalóan átlagos felvételek között igazi gyöngyszemek is rejtőznek.
A „Vissza a jövőbe” című film forgatásán, 1985-ben.

A „Best of vintage style” nevű közösség éppen ezeknek a ritka remekműveknek a felkutatására és megosztására szentelte a szabadidejét. Ezeket a képeket még a legnagyobb rajongók közül is csak kevesen láthatták.
Keanu Reeves és Sandra Bullock a „Féktelenül” című film forgatásán, 1994-ben.

Ha még több színészt, énekest, modellt és egyéb hírességet szeretnél látni olyan szögből, ahogy eddig talán még soha, akkor olvasd el a cikket a végéig, és írd meg utána kommentben, hogy volt-e itt valaki a gyerekkori bálványaid közül.
Diana hercegnő, 1997-ben.

Freddie Mercury, Wembley Stadion, 1986-ban.

Sophia Loren, a kép készítésének dátuma ismeretlen.

Bármilyen ámulattal is csodáljuk ezeket a felvételeket, sokan úgy vélik, hogy az emberiségnek óvakodnia kell az egyének kultuszszemélyiségekké emelésétől. Ken Eisold filozófus, pszichoanalitikus szavai szerint:
A hírességek megjelenése a kultúránkban egy viszonylag újkeletű jelenség. Régen az írók és színészek néha híressé, ismertté, sőt tisztelt emberré váltak, de nem azért, mert szándékosan erre törekedtek. A kivételes teljesítményeik melléktermékeként fellépő hírnév gyakran zavarba ejtette az embereket régen, amikor hirtelen a figyelem középpontjába kerültek.
Ken Eisold
Grace Jones, 1981-ben.

Tom Hanks, Tom Cruise, Harrison Ford, Jack Nicholson és Brad Pitt a Vanity Fair magazinban, 2003-ban.

Erzsébet királyné és Fülöp herceg, 1947.

A média telhetetlen étvágya a tartalom iránt kétségtelenül a modern celebkultúra egyik fő mozgatórugója. Sőt, a hírnév manapság a befolyásolás és a reklámok révén könnyen pénzzé tehető.
Ken Eisold
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK