Előfordul, hogy a versengés hevében az autógyártók furcsa műszaki megoldásokkal rukkolnak elő, amikre azt mondhatjuk, hogy „jót akartak vele, de nem sikerült”.
1. Kormány a Ford Mercury Perk Line-on

Az 1960-as években, az ufók, a kozmosz és a rejtélyek iránti érdeklődés hullámát meglovagolva az amerikai cég egy szokatlan kormánnyal szerelt autót dobott piacra. Nehéz elképzelni, hogy kényelmes volt vezetni ezzel a „csúzlival”.
2. Ülések a Subaru Brat-ban

1981-ben a tervezők úgy gondolták, hogy a karosszéria módosítása nélkül is be tudnak építeni 2 plusz ülést. Abban az időben az amerikai vidékiek imádtak a platós teherautók nyitott platóján utazni. A gyártó kihasználta ezt a trendet, és két ülést szerelt a fülke hátsó falához. Egyes autósok imádták ezt az ötletet, mások viszont nem értékelték ezt az újdonságot.
3. Automatikus biztonsági övek

Képzeld el, hogy becsukod az autó ajtaját, és a biztonsági öv automatikusan kijön és becsatolja magát. Ez a kellemetlenség 1986-ig üldözte az amerikai sofőröket néhány modellnél. 35 évvel ezelőtt végül született egy törvény, amely előírta, hogy biztonsági okokból a sofőröknek manuálisan kell becsatolniuk.
4. Sebességmérő a Nissan S-Cargo-ban

1989-ben mutatták be ezt a furcsa dizájnú kisautót. Míg a külsővel a vásárlók talán meg is tudtak volna békélni, de a belső térben rejlő meglepetéssel már nem. A 90 km/h-ás sebesség túllépésekor a szerkezet egy rendkívül kellemetlen „sípolást” hallatott. A sebesség csökkentése után sem némult el azonnal.
5. Turbó üzemmód a Bugatti Chironban

A Bugatti mindig is olyan autókat gyártott, amelyek motorjai elképesztő sebességre képesek. Azonban a biztonság kedvéért sebességkorlátozóval szerelték fel őket. A Bugatti Chiron, a 420 km/órás maximális sebessége ellenére alapból „csak” 380 km/órára képes. A maximális teljesítmény kiaknázásához vezetés közben egy speciális kulcsot kell elfordítani. De vajon megéri a kockázatot, és elvonni a figyelmünket az útról?
6. Váltókar a Jaguar XJ-ben

Ez a meglehetősen szokatlan szerkezet a tulajdonosok véleménye alapján gyakran meghibásodott. Ezenkívül elektromos volt, ami azt jelenti, hogy alacsony akkumulátortöltöttség esetén egyszerűen nem lehetett váltani.
7. Háromkerekű autó

Sok ilyen remekmű volt már az autóipar történetében. Íme egy újabb – a Reliant Robin. Azonban volt egy előnye: jogilag motorkerékpárnak minősült, így a vezető kevesebb adót fizetett.
8. Esernyő a Rolls-Royce ajtajában

A cég, amely jól ismeri ügyfeleit, úgy gondolta, hogy a luxusjárművekhez egy rendkívül hasznos kiegészítőt kell adni – egy esernyőt. Ez mindenképpen megvédi az autóst az esőtől, amikor kiszáll az autóból. Az ötlet önmagában nagyszerű, de a tervezők a karosszériába építették be, ami nem aratott osztatlan sikert.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK