-
1 A dohányzás nemcsak az egészségre káros, de mivel az erdőtüzek egyik fő okozója, az állatvilágra is rendkívül veszélyes.
-
2 Mindig van egy nagyobb veszély.
-
3 Még látod őt, de most már nem. Ittas vezetés elleni reklám a Fiat-tól.
-
4 Másodpercekbe telik eldobni, több száz év, mire lebomlik.
-
5 A tengeri élővilág eltűnésére figyelmeztető reklámhirdetés. (felirat: ijesztő | még ijesztőbb)
-
6 A globális felmelegedés hatásait bemutató társadalmi célú hirdetés. (Felirat: Ha megolvad, tönkremegy!)
-
7 Így nézne ki egy fordított világ, ahol az állatok használják ki az embereket a szórakozásuk végett.
-
8 A francia L214 jótékonysági szervezet jelentése: 1 kg hús előállításához körülbelül 7900 liter vízre van szükség.
-
9 A szülők gyakran maguk ösztönzik gyermekeiket, hogy gyors ételeket fogyasszanak. A Nestlé ezért arra hívja fel a figyelmet, hogy mire kéne inkább ösztönözniük.
-
10 Majdnem minden vásárlásunkért a tenger fizet: évente 26 millió tonna műanyaghulladék kerül a tengerekbe és óceánokba.
A társadalmi célú reklámhirdetéseket létrehozó szakembereknek mindig nehéz feladattal kell szembenézniük: az embereknek ugyanis nemcsak észre kell venniük azokat, de meg is kell jegyezniük azok mondanivalóját. A világ legtehetségesebb reklámkészítői szerencsére évről-évre sikerrel veszik ezt az akadályt.
HIRDETÉS
Nekik, illetve a most következőkhöz hasonló sokkoló, mégis kreatív társadalmi célú hirdetéseknek köszönhető az, hogy például a globális felmelegedés vagy a tengereket sújtó műanyagszennyezés ma már egy mindenki számára ismerős probléma.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
4 hozzászólás