16 borzalmas plakát-tragédia, ami így vagy úgy, de csak felkeltette az emberek figyelmét

Egy reklámhirdetés elsődleges célja, hogy megragadja és cselekvésre - legtöbbször vásárlásra - serkentse a fogyasztókat. Kétségtelen, hogy a "figyelemfelkeltéssel" az alábbi plakátoknak sem volt problémájuk, de meg kell hagyni...nem egészen úgy érték el ezt a hatást, ahogy azt a cégek vezetői előzetesen remélték.


  1. 1 ,,Gyere, csatlakozz a mókához!" - mondja ezt a temető oldalára felfüggesztett hirdetés.


  2. 2 Nem voltak elég körültekintőek a marketingesek... 😀

    imgur

  3. 3 A kiégett betűk átka.


  4. 4 Egy random cica a legunalmasabb hirdetést is képes felvillanyozni... 😀


  5. 5 Tökéletes időzítés.


  6. 6 Akciós tengerjáró körutazást hirdető reklám az elsüllyedt Costa Concordia YouTube videójánál. Vajon jó a célközönség?! 🤔


  7. 7 ,,Figyellek!"


  8. 8 Nem túl szerencsés, ha egy repülőgép ilyen irányban repül.


  9. 9 Kösz, Fressnapf! De most inkább nem.


  10. 10 Szegény utas pedig még csak nem is sejti, hogy miért nevet rajta mindenki.


REAGÁLJ A TARTALOMRA EMOJIVAL!

0
Ez igen!
0
Nem tetszik!
0
Vicces
0
Imádnivaló
0
Meglepő
0
Szomorú
0
Bosszantó

SZÓLJ HOZZÁ!



Hozzászólások

Mit készítsünk?!
Kép
Fotó vagy GIF.
GIF
GIF képek vagy MP4 formátumú videók.
Videó
Youtube, Vimeo vagy Vine.
Szöveg
Szöveg-orientált bejegyzés, beágyazásokkal, videókkal és képekkel.
Lista
Klasszikus internetes lista, számozással.
Szavazás
Véleménynyilvánítás az előre megadott kérdésekre.
Visszaszámlálás
Ugyanaz, mint a sima lista, csak fordított számozással.
Személyiség teszt
Egy sor kérdés, melyek végül lelepleznek valamit rólunk.
Kvíz
Tudáspróba, melyekre csak jó vagy rossz válasz van.
Nyílt lista
Egy lista, melyet a látogatók szabadon bővíthetnek.
Ranglista
Egy lista, melynek elemeire a látogatók szavazhatnak.

Küldd el egy barátodnak!