HIRDETÉS BEZÁRÁS
Interneten talált dolgok

13 szórakoztató történet a bankok és az ügyfelek közötti nehéz kapcsolatról

    Valószínűleg kevés olyan ember van, aki örömmel jár bankba, ettől függetlenül azonban néha sajnos elkerülhetetlen. Ezek a kényszerű bankba járások pedig olykor rendkívül furcsa pillanatokat képesek okozni. A most következő emberek személyesen élték át ezeket, melyek olyan mély nyomot hagytak bennük, hogy az interneten is kénytelenek voltak megosztani a nagyvilággal.

    HIRDETÉS

    Mi, a Liked.hu minden látogatójának azt kívánjuk, hogy sikerüljön gyarapítania a bankszámlája összegét 2020 hátralevő részében, de mielőtt ezt megtenné, kezdésnek olvassa el a most következő szórakoztató történeteket. 😁

    • Szerződést írtunk alá, amit több példányban kellett kinyomtatni. Az ügyintéző megkért, hogy olvassam el, majd írjam alá a lapok alján. Mikor elkezdtem olvasgatni, felháborodottan közbevágott: „Most komolyan elolvassa mindet?”
    • *Telefonon hívtak a bankomtól*
      Telemarketinges: „Üdvözlöm! Kérdezhetek valamit? Szeret Ön egész életre szóló, fontos pénzügyi döntéseket hozni az életben?”
      Én: „Nem. Az ilyesmiről inkább megkérdezem édesanyámat.”
      A hölgy rám tette a telefont. Nem értem, miért…anyám egy könyvelő cég igazgatója, Ő jobban ért az ilyesmihez.
    • Ma egy bank előtt láttam a következő jelenetet: nagymama és unokája sétálnak, az unoka húzza a mamát a bank felé és kiáltja:
      – Nagyi, be akarok menni a bankba!
      A nagyi ellenállt:
      – Minek mennél Te oda, drágám?
      – Mert szeretnék!
      Nagymama megáll és azt mondja:
      „Majd ha felnőtt leszel és hitelre lesz szükséged, akkor ide fogsz jönni, jó?”
      Az unoka rábólintott majd visszakérdezett:
      – Fogok felvenni hitelt?
      – Igen-igen, muszáj lesz – mondta a nagyi, majd elmentek.
      Remélem, a lány meggondolja majd magát, mire felnő.

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    • Egy férfi jött be hozzánk kölcsönt felvenni – 69 éves volt. A kérdőív kitöltésekor azért a biztonság kedvéért feltettem neki a következő kérdést: „Vannak 18 év alatti gyermekei?”. Erre ő: „Nézze meg az okmányaimat”. Megnéztem, és látom, hogy az egyik lánya 2016-ban született. Döbbenten néztem rá, mire büszkén kijelentette: „A feleségem 35 éves, én pedig még mindig ho-ho-hooo!”
    • A bankom online felületén ellenőriztem az egyenlegemet, és láttam, hogy meglepően magas a „turizmus és egyéb kiadások” rész. Belenéztem, hogy mégis milyen turizmusra költhettem, mikor sehol nem járok, mikor kiderült, hogy a tömegközlekedési bérletem díját számítják ide. Igen…ez az a turizmus, amit megérdemlek.
    • A bankomnál újabban lefényképezik az ügyfeleket egy új szabályozás szerint. Nemrég az asztalnál ültem az ügyintézővel szemben, amikor így szólt:
      – Nézz a kamerába, készítek rólad egy képet.
      Poénkodtam kicsit:
      – Mosolyognom is kell?
      Ügyintéző:
      – Nem. Miért mosolyogna?! Épp kölcsönt vesz fel.
    • Egy banknál dolgozom, és egy idős hölgynek kellett segíteni pénzt felvenni az ATM-ből, aki a férjével érkezett. Mondtam neki, hogy írja be a PIN-kódját, mire ő hangosan felolvasta. Mondtam neki, hogy ne csináljon ilyet, mert ha valaki meghallja, akkor felhasználhatja és ellophatja a pénzét. A férje megkérdezte, hogy mivel én is hallottam, én nem fogom-e ellopni?! Mondtam, hogy nem, mert alkalmazott vagyok. A férfi összezavarodott és inkább elmentek a pénzfelvétel nélkül. Pár nap múlva az idős hölgy újra bejött hozzám és megkérdezte: „Meg tudom változtatni ezeket a számokat? Csak csendben, nehogy meghallja valaki.”
    • Az ügyfél odajön hozzám és elkezd kiabálni:
      Ügyfél: Nem hiszem el, hogy minden alkalommal be kell jönnöm jelszót és felhasználónevet változtatni Önökhöz…mit kéne tennem, hogy ezt elkerüljem?
      Én: Hmm..mondjuk, megjegyezni ezeket az adatokat?
      Ügyfél: ,,Köszönöm!” – majd megfordult és elment.

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    • A bank, ahonnan 3 éve kirúgtak, megvette azt a bankot, ahol most dolgozom, és ismét kirúgtak. Tényleg csak ezért vásároltak egy bankot?!
    • Több mint 3 éve dolgozok bankban. Mindenre adtam már kölcsönt: autóra, esküvőre, lakásfelújításra, fogjavításra – és minden őrült szeszélyre. Ma egy férfi bejött hozzám és közölte, hogy 6 nullából álló összegre lenne szüksége, hogy kiűzhesse vele a démonokat a lányából.
    • A bank pár száz forinttal túlszámlázott. Felhívtam őket és azonnal követeltem az adósságuk visszafizetését. Nem értik, miért…de naponta többször is felhívom őket ezzel, hadd érezzék, milyen, amikor ők csinálják ugyanezt.
    • Nagyon jót nevetek, amikor az ügyfelek a hitelkérelem kitöltésekor a kiegészítő jövedelemforrás oszlopban jelzik, hogy: „férj”.
    • Lakás törlesztőrészletet jöttek hozzám fizetni. Leültem az ügyfél elé, aki magában morgott: „Rohadék, büdös disznók…nem akartok megdögölni!” Megkérdeztem tőle, hogy minden rendben van-e, mire felemelte a fejét és közölte: „Ó, igen…csak Angry Birds-özök!”.

    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

2 hozzászólás
Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.