HIRDETÉS
Szórakozás

21 bicskanyitogató marketing trükk, ami minden embernél kiveri a biztosítékot

A marketing filozófiája alapjában véve igen egyszerű - a lehető legkisebb ráfordítással a legnagyobb bevételre szert tenni. Ennek okán pedig a gyártók tényleg mindenre képesek és sok esetben (látszólag) még az sem zavarja őket, ha a feltűnően sunyi módszereik miatt esetleg elveszítik a vásárlóik egy részét. Az alábbiakban 21 olyan bicskanyitogató marketing technikát gyűjtöttünk most össze, melyek többségével már mindannyian találkoztunk és amelyeknek már csak a puszta látványától is felmegy bennünk a pumpa.
    1. 1 Egy jól elhelyezett címke csodákra képes.


    2. 2 Mindig olvassuk el az apró betűs részt.


      ,,Nyilvános parkoló. 10 percenként 4 dollár."

    3. 3 Modellező gyurma helyett a fele csomagolás csak kartonpapír.


    4. 4 ,,Megpróbáltak meggyőzni róla, hogy több töltény van benne, mint amennyi valójában..."


    5. 5 A jó öreg töltött péksütemények...a világ átverései!


    6. 6 Matricatekercs, ami a méretes és látványos csomagolása ellenére csak 20 matricát tartalmazott, a belseje pedig teljesen üres.


    7. 7 Ez legalább őszinte... 😀


    8. 8 Egy parfüm, aminek az egyharmad része tulajdonképpen tömény üveg.


    9. 9 ,,Miért nem adtak egy hatodik tablettát?!"


    10. 10 Azért a pofátlanságnak is van határa! Ez egy 500 forintos szendvics...😏


    11. 11 Egy címke, amit ravasz módon a balzsam alján található méretes üreg elrejtése végett találtak ki.


    12. 12 ,,25%-al több" - mondták. Valójában persze nem igaz, a jobb oldali tubus az új ,,nagyobb" kiszerelés.


    13. 13 A poháron lévő jelzés mutatja, hogy meddig töltik jéggel, szóval az üdítő háromnegyede nem több, mint puszta víz.


    14. 14 Ne legyünk naivak: mindennek oka van!


    15. 15 ,,Szavakkal kifejezhetetlen a csalódásom..."


    16. 16 A csomagoláson mintha kicsit jobban nézne ki.


    17. 17 Dobozba zárt csalódás.


    18. 18 Micsoda nagylelkűség...vegyük meg mindet! 😂


    19. 19 Egy kertész cég, ami pénznek álcázott névjegykártyákkal kelti fel a járókelők érdeklődését. Azért ez ördögien ravasz... 😀


    20. 20 Legyünk őszinték: ez tulajdonképpen üres!


    21. 21 ,,Vagy a csomagolás hazudik, vagy valaki már megnyaldosta a jégkrémemet."


    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Ezek is érdekelhetnek

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.