Melyik logó
az igazi?

Via The Coca-Cola Company

Via The Coca-Cola Company
Melyik logó
az igazi?

Via ByteDance

Via ByteDance
Melyik logó
az igazi?

Via Starbucks

Via Starbucks
Melyik logó
az igazi?

Via Meta

Via Meta
Melyik logó
az igazi?

Via Amazon.com

Via Amazon.com
Melyik logó
az igazi?

Via Volkswagen

Via Volkswagen
Melyik logó
az igazi?

Via BMW

Via BMW
Melyik logó
az igazi?

Via Alphabet Inc.

Via Alphabet Inc.
Melyik logó
az igazi?

Via The Pepsi Bottling Company

Via The Pepsi Bottling Company
Melyik logó
az igazi?

Via KFC

Via KFC
Melyik logó
az igazi?

Via Burger King

Via Burger King
Melyik logó
az igazi?

Via Microsoft

Via Microsoft
Melyik logó
az igazi?

Via L’Oreal

Via L’Oreal
Melyik logó
az igazi?

Via Samsung Group

Via Samsung Group
Melyik logó
az igazi?

Via FedEx

Via FedEx
Nem vagy túl vizuális típus
Nem vagy egy vizuális ember. Emlékszel ugyan a márkákra, de nem igazán jegyzed mega logóikat, vagy legalábbis nem figyelsz a részletekre. Valószínűleg nem a fotografikus memóriád révén tanulsz és gondolkodsz, hanem másfajta módszert használsz.
Valamelyest vizuális típus vagy
Nem vagy túl vizuális. Észreveszel néhány dolgot, de nem valami pontos a fotografikus memóriád. Valószínűleg csak az általad leggyakrabban használt márkákat és az általad leginkább ismert logókat találtad el.
Vizuális típus vagy
Jó szemed van a részletekhez és egészen fejlett a fotografikus memóriád. Vagy csak túl sokat láttad ezeket a logókat. Így vagy úgy, de továbbra is figyelj oda az apró részletekre. Néha ezek a legfontosabbak.
Neked fotografikus memóriád van!
Gratulálunk! Nagyon vizuális személy vagy, és a fotografikus memóriád is rendkívül fejlett. Figyelj oda továbbra is az apró részletekre, és vedd figyelembe, hogy neked a vizuális gondolkodás és tanulás az erősséged.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
3 hozzászólás