Melyik logó
az igazi?
Via The Coca-Cola Company
Via The Coca-Cola Company
Melyik logó
az igazi?
Via ByteDance
Via ByteDance
Melyik logó
az igazi?
Via Starbucks
Via Starbucks
Melyik logó
az igazi?
Via Meta
Via Meta
Melyik logó
az igazi?
Via Amazon.com
Via Amazon.com
Melyik logó
az igazi?
Via Volkswagen
Via Volkswagen
Melyik logó
az igazi?
Via BMW
Via BMW
Melyik logó
az igazi?
Via Alphabet Inc.
Via Alphabet Inc.
Melyik logó
az igazi?
Via The Pepsi Bottling Company
Via The Pepsi Bottling Company
Melyik logó
az igazi?
Via KFC
Via KFC
Melyik logó
az igazi?
Via Burger King
Via Burger King
Melyik logó
az igazi?
Via Microsoft
Via Microsoft
Melyik logó
az igazi?
Via L’Oreal
Via L’Oreal
Melyik logó
az igazi?
Via Samsung Group
Via Samsung Group
Melyik logó
az igazi?
Via FedEx
Via FedEx
Nem vagy túl vizuális típus
Nem vagy egy vizuális ember. Emlékszel ugyan a márkákra, de nem igazán jegyzed mega logóikat, vagy legalábbis nem figyelsz a részletekre. Valószínűleg nem a fotografikus memóriád révén tanulsz és gondolkodsz, hanem másfajta módszert használsz.
Valamelyest vizuális típus vagy
Nem vagy túl vizuális. Észreveszel néhány dolgot, de nem valami pontos a fotografikus memóriád. Valószínűleg csak az általad leggyakrabban használt márkákat és az általad leginkább ismert logókat találtad el.
Vizuális típus vagy
Jó szemed van a részletekhez és egészen fejlett a fotografikus memóriád. Vagy csak túl sokat láttad ezeket a logókat. Így vagy úgy, de továbbra is figyelj oda az apró részletekre. Néha ezek a legfontosabbak.
Neked fotografikus memóriád van!
Gratulálunk! Nagyon vizuális személy vagy, és a fotografikus memóriád is rendkívül fejlett. Figyelj oda továbbra is az apró részletekre, és vedd figyelembe, hogy neked a vizuális gondolkodás és tanulás az erősséged.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
3 hozzászólás