-
1 Egy jól elhelyezett címke csodákra képes.
-
2 Mindig olvassuk el az apró betűs részt.
,,Nyilvános parkoló. 10 percenként 4 dollár."
-
3 Modellező gyurma helyett a fele csomagolás csak kartonpapír.
-
4 ,,Megpróbáltak meggyőzni róla, hogy több töltény van benne, mint amennyi valójában..."
-
5 A jó öreg töltött péksütemények...a világ átverései!
-
6 Matricatekercs, ami a méretes és látványos csomagolása ellenére csak 20 matricát tartalmazott, a belseje pedig teljesen üres.
-
7 Ez legalább őszinte... 😀
-
8 Egy parfüm, aminek az egyharmad része tulajdonképpen tömény üveg.
-
9 ,,Miért nem adtak egy hatodik tablettát?!"
-
10 Azért a pofátlanságnak is van határa! Ez egy 500 forintos szendvics...😏
-
11 Egy címke, amit ravasz módon a balzsam alján található méretes üreg elrejtése végett találtak ki.
-
12 ,,25%-al több" - mondták. Valójában persze nem igaz, a jobb oldali tubus az új ,,nagyobb" kiszerelés.
-
13 A poháron lévő jelzés mutatja, hogy meddig töltik jéggel, szóval az üdítő háromnegyede nem több, mint puszta víz.
-
14 Ne legyünk naivak: mindennek oka van!
A marketing filozófiája alapjában véve igen egyszerű – a lehető legkisebb ráfordítással a legnagyobb bevételre szert tenni. Ennek okán pedig a gyártók tényleg mindenre képesek és sok esetben (látszólag) még az sem zavarja őket, ha a feltűnően sunyi módszereik miatt esetleg elveszítik a vásárlóik egy részét.
Az alábbiakban 21 olyan bicskanyitogató marketing technikát gyűjtöttünk most össze, melyek többségével már mindannyian találkoztunk és amelyeknek már csak a puszta látványától is felmegy bennünk a pumpa.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK