-
1 Ez a szendvics kevésbé laktató, mint azt a csomagolása sugallta.
-
2 Akárcsak ez a pástétom.
-
3 Marketing: két virsli ingyen. Biztos?!
-
4 Csak azt látjuk, amit a gyártó akar, hogy lássunk.
-
5 A csomagolás kibontása után ez a lazac meglehetősen illúzióromboló.
-
6 Még egy bosszús vásárló, aki kiadósabb falafelre számított.
-
7 Milyen nagy csomag ceruza! De csak ránézésre.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
8 Az 50 euróért vásárolt víruskereső DVD valójában csak egy kód, amivel az internetről letölthetjük a programot.
-
9 Nagyon trükkösen szeletelt a hentes.
-
10 Mekkora doboz édesség! Óh.
Gondolj vissza az utolsó vásárlásodra. Miért vetted azt, amit vettél? Impulzusos vásárlás volt, vagy olyasvalamit vettél, amire tényleg szükséged volt? Esetleg csak a csomagolása keltette fel az érdeklődésedet? Nincs kizárva. A gyártók ugyanis pontosan tudják, hogy napjainkban egy látványos csomagolás és a vásárló figyelmének felkeltése sokszor fontosabb, mint magának a terméknek a minősége.
Így voltak ezzel a most következő termékek gyártói is, akik a trükkös csomagolásaik segítségével megpróbáltak elhitetni velünk valamit, ami valójában sose volt.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
2 comments