Van egy régi mondás, miszerint a profi alkot, de egy igazán nagy mester inkább ellopja az ötleteket. Egy mester ugyanis nem szereti az energiáját és idejét új dolgok kitalálására pazarolni. Ehelyett egyszerűen átveszi valaki más sikeres ötletét, és azt tökélyre fejlesztve, lehetőleg még olcsóbban kínálja azt a közönségnek.
A most következő márkák kitalálói nem mesterek és még csak nem is alkotók, egyszerűen láttak némi hasznot a híres márka- és terméknevek meglovagolásában, így néhány betű megváltoztatásával gyakorlatilag ugyanazokat a termékeket próbálták piacra dobni, rendkívül abszurd és humoros formában.
1 – Anya, kaphatok Nutellát?
– Nem, kicsim. Van otthon Gonutt.
2 Egy igazi Bucci táska? Mióta vágytam már egy ilyenre!
3 Végre a mi városunkban is nyílik egy KLC.
4 ,,Szerencsém volt. Nagyon olcsón jutottam hozzá ehhez az érzékeny bőrre kifejlesztett Gillelle-hez.”
5 Csak egy bajusz kellett Will Smith-re és Tommy Lee-re, majd mehettek is ennek a Black2Men nevű parfümnek a csomagolására.
6 Ez nem bika, ez jak! A különbség nyilvánvaló.
7 Itt nem nagyon erőltették meg magukat a marketingesek, egyszerűen az M betűket B betűkre cserélték.
8 Régóta vágytál már rá, hogy lovagolj egyet Pikachu hátán? Akkor itt a lehetőség.
9 Teljesen más logó és név. Mit kukacoskodsz?
10 Burger Kill. Ez veszélyesen hangzik.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK