- ,,Egy tengerjáró hajón dolgoztam, amikor az egyik utas kétségbeesetten telefonált a szobájából. Azt mondta, hogy beragadt a kabinjába és nem tud kijönni. Megkérdeztem, hogy pontosan hogy ragadt be. Azt mondta, hogy a kabinban csak két ajtó van – az egyik a fürdőszobába vezet a másik ajtó kilincsén pedig egy „Ne zavarjanak” felirat látható.”
- A kiskereskedelemben végett munka egyúttal azt is jelenti, hogy a vásárlók folyamatosan a nevedet fogják kérdezni, ami bosszantó vagy akár kínos is lehet, ha a neved könnyen félreérthető. Az én kedvenc történetem: spanyol vagyok, és Adolfonak hívnak. Egyszer, amikor az amerikai Portland külvárosában dolgoztam, megkérdezték tőlem, hogy mi a nevem angolul. Mielőtt válaszolhattam volna, és azt mondhattam volna, hogy a nevem nem változik egyik nyelven sem, az ügyfél megkérdezte: „Adolf, ugye?”
- Egy vásárló visszahozta hozzánk a vásárolt ruház, mert „a termék színe nem volt olyan szép, amikor hazavitte és felpróbálta”, mint nálunk a próbafülkében. Ez még rendben is lenne, de utána nekiállt követelni, hogy a boltunk térítse meg neki a plusz vonatozás költségét, mivel megint ide kellett utaznia, hogy visszahozhassa a terméket.
- Annál az asztalnál, ahol felszolgáltam, egy nő tortillát és salsát rendelt. Meghoztam, majd leadta a főétel rendelését, ami taco volt, viszont megkért, hogy ne legyen paradicsom a tacojában, mert allergiás rá. Udvariasan elmondtam neki, hogy ebben az esetben azonnal abba kell hagyni a salsa tunkolását. Erre egyenesen a szemembe nézett és így válaszolt: „Összeturmixolva nincs bajom tőle”.
- Az egyik ügyfél egyszer pénzvisszatérítést és kártésítést akart tőlünk követelni, amiért a nálunk vásárolt füstölő miatt leégett a függönye. Azt mondta, hogy nem figyelmeztettük őt arra, hogy ne tegye a füstölőt gyúlékony anyag közelébe.
- Pincérnőként dolgozom egy steakhouse-ban, és a vendégek folyamatosan azt kérdezik tőlem, hogy mi a különbség a sült burgonya és a burgonyapüré, illetve a steak és a sültcsirke között. Fogalmatok sincs, milyen nehéz nekem mindig rezzenéstelen arckifejezéssel válaszolni ezekre a kérdésekre.
Az emberekkel való munka egy hálátlan feladat, különösen, ha szolgáltatásokat nyújtasz másoknak. Sok ügyfélnek annyira beleégett a fejébe az „ügyfélnek mindig igaza van” mondás, hogy akkor is tartja magát az igazához, ha az abszurd vagy nem logikus. Az ilyen esetek pedig mindig rendkívül emlékezetesek.
HIRDETÉS
A Liked.hu-nál most olyan ügyfélszolgálatos emberek történeteit gyűjtöttük össze, akik az interneten névtelenül és őszintén elmesélték, hogy mi volt a legfurcsább és leghihetetlenebb élményük az ügyfelekkel.
12
11
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS
10
9
HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS
8
7
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK