HIRDETÉS BEZÁRÁS

12 bizarr eset, amit soha nem fognak tudni elfelejteni az ügyfélszolgálatosok

Emberekkel dolgozni nem könnyű.
Szólj hozzá

    Az emberekkel való munka egy hálátlan feladat, különösen, ha szolgáltatásokat nyújtasz másoknak. Sok ügyfélnek annyira beleégett a fejébe az „ügyfélnek mindig igaza van” mondás, hogy akkor is tartja magát az igazához, ha az abszurd vagy nem logikus. Az ilyen esetek pedig mindig rendkívül emlékezetesek.

    HIRDETÉS

    A Liked.hu-nál most olyan ügyfélszolgálatos emberek történeteit gyűjtöttük össze, akik az interneten névtelenül és őszintén elmesélték, hogy mi volt a legfurcsább és leghihetetlenebb élményük az ügyfelekkel.

    12

    • ,,Egy tengerjáró hajón dolgoztam, amikor az egyik utas kétségbeesetten telefonált a szobájából. Azt mondta, hogy beragadt a kabinjába és nem tud kijönni. Megkérdeztem, hogy pontosan hogy ragadt be. Azt mondta, hogy a kabinban csak két ajtó van – az egyik a fürdőszobába vezet a másik ajtó kilincsén pedig egy „Ne zavarjanak” felirat látható.”
    Ügyfélszolgálat történetek 021

    11

    • A kiskereskedelemben végett munka egyúttal azt is jelenti, hogy a vásárlók folyamatosan a nevedet fogják kérdezni, ami bosszantó vagy akár kínos is lehet, ha a neved könnyen félreérthető. Az én kedvenc történetem: spanyol vagyok, és Adolfonak hívnak. Egyszer, amikor az amerikai Portland külvárosában dolgoztam, megkérdezték tőlem, hogy mi a nevem angolul. Mielőtt válaszolhattam volna, és azt mondhattam volna, hogy a nevem nem változik egyik nyelven sem, az ügyfél megkérdezte: „Adolf, ugye?”
    Ügyfélszolgálat történetek 020
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    10

    • Egy vásárló visszahozta hozzánk a vásárolt ruház, mert „a termék színe nem volt olyan szép, amikor hazavitte és felpróbálta”, mint nálunk a próbafülkében. Ez még rendben is lenne, de utána nekiállt követelni, hogy a boltunk térítse meg neki a plusz vonatozás költségét, mivel megint ide kellett utaznia, hogy visszahozhassa a terméket.
    ruhak

    9

    • Annál az asztalnál, ahol felszolgáltam, egy nő tortillát és salsát rendelt. Meghoztam, majd leadta a főétel rendelését, ami taco volt, viszont megkért, hogy ne legyen paradicsom a tacojában, mert allergiás rá. Udvariasan elmondtam neki, hogy ebben az esetben azonnal abba kell hagyni a salsa tunkolását. Erre egyenesen a szemembe nézett és így válaszolt: „Összeturmixolva nincs bajom tőle”.
    Ügyfélszolgálat történetek 018
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    8

    • Az egyik ügyfél egyszer pénzvisszatérítést és kártésítést akart tőlünk követelni, amiért a nálunk vásárolt füstölő miatt leégett a függönye. Azt mondta, hogy nem figyelmeztettük őt arra, hogy ne tegye a füstölőt gyúlékony anyag közelébe.
    Ügyfélszolgálat történetek 017

    7

    • Pincérnőként dolgozom egy steakhouse-ban, és a vendégek folyamatosan azt kérdezik tőlem, hogy mi a különbség a sült burgonya és a burgonyapüré, illetve a steak és a sültcsirke között. Fogalmatok sincs, milyen nehéz nekem mindig rezzenéstelen arckifejezéssel válaszolni ezekre a kérdésekre.
    Ügyfélszolgálat történetek 016

    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest
  • Egy gyárban dolgozom gyártásvezetőként. Egy nap ismeretlen emberek érkeztek hozzánk, és azt mondták hogy: „Kérem, engedjenek be minket! Meg szeretnénk nézni a bolt kínálatát.” Elmagyaráztam nekik, hogy ez nem bolt, ez egy gyár, erre: „Nem baj, attól még szeretnénk megnézni.” A mai napig nem értem. 

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.