1 A FedEx “E” és “X” betűje között egy nyíl található, ez jelképezi az úttörést és a fejlődést, amit a csomagküldésben elértek.
2 A Gilette “G” és “I”betűjét, mintha csak egy éles pengével csonkították volna meg, ezzel szimbolizálva a borotvagyártó cég profilját.
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS3 A Sony Vaio logója valójában egy rejtett kép, melyen az elnyújtott “V” és az “A” az analóg hanghullámot, míg az “I” és az “O” a bináris számrendszert képviseli.
4 A BMW logójának belsejében valójában Bajorország zászlaját láthatjuk.
5 A Toblerone csoki logójának hegyén egy medve alak lett elrejtve, ezzel szimbolizálva a csokigyár székhelyét, Bernt, amit csak a “medvék városának” hívnak.
HIRDETÉSHIRDETÉS6 Az Amazon logójában található mosolygós szájat formáló nyíl valójában az “A-tól Z-ig” eszmét szimbolizálja, vagyis hogy náluk tényleg minden kapható.
7 A Beats márka logójában található kör alakban elhelyezkedő “B” betű valójában egy fejhallgatós emberi fejet szimbolizál.
14 világhírű logó, amiben több van, mint ami elsőre látszik
Egy népszerű világmárka logójának megtervezésekor nem csak arra kell figyelni, hogy jól megjegyezhető és egyértelmű legyen, de nem árt ha van benne egy kis többlet adalék, ez teszi ugyanis különlegessé, ez emeli a többi, hasonló márka fölé a viselőjét. Az alábbi logók egytől-egyig olyan többletjelentéssel bírnak, mellyel mindennapi használóként nem árt tisztában lennünk.
Post Pagination
- Előző bejegyzésElőző
- 1 / 2
2 comments