A Far Cry 4 tele volt döntésekkel, de egy elvetett ötlet gyökeresen átformálhatta volna a játékmenetet. A kreatív igazgató egy olyan lehetőséget vázolt fel, ahol a játékos akár Pagan Min oldalára is állhatott volna.

- A Far Cry széria ikonikus főgonoszairól híres, mint Vaas a Far Cry 3-ból és Pagan Min a Far Cry 4-ből.
- A játékosok a Far Cry 4-ben több döntési helyzet elé is kerültek, befolyásolva a történet alakulását.
- Alex Hutchinson, a Far Cry 4 kreatív igazgatója egy olyan opciót tervezett, amivel a játékosok visszaszolgáltathatták volna a táborokat Pagan Minnek.
- Az ötlet lényege az lett volna, hogy a játékosok önállóan dönthessék el, kinek az oldalán állnak, akár a játék közben is meggondolva magukat.
- Hutchinson szerint ez az önkifejezés szabadsága lett volna, ami izgalmasabbá tette volna a játékot.
- A Far Cry játékokban a táborok elfoglalása és felszabadítása kulcsfontosságú elem.
- A koncepció lehetővé tette volna, hogy a játékos szimpatizáljon a gonosszal, és elárulja az ellenállókat.
- Az elvetett ötlet tovább mélyítette volna a játékosok döntéseinek súlyát és következményeit.
HIRDETÉS