Stilizálással foglalkozom, ezért mindig is érdekelt Marilyn megjelenése a különböző stílusjegyek szempontjából. Az ő stílusa a naiv-romantikus volt, amit egy csipetnyi drámaisággal fűszerezett, ami még inkább kiemelte a szexualitását. Alapvetően tehát egy naiv, drámai karakter volt, és nem fordítva. Elképesztő, hogy ez a két, egymástól teljesen eltérő stílus milyen harmóniában élt benne.
Nem kell sokat mesélni róla, sőt, még képeket sem kell mutogatni ahhoz, hogy mindenkinek beugorjon ez a legendás színésznő. Ezeket az ikonikus és emlékezetes képeket maga az amerikai színésznő, Norma Jean alkotta meg számos producer és ügynök segítségével.
A kamerák kereszttüzén kívül azonban minden teljesen más volt. A hétköznapokban Marilyn Monroe olyan volt, mint bármelyik másik lány. Például ezen a képen még smink nélkül láthatod, ahogy az 1948-as „Kóristalányok” (Ladies of the Chorus) című filmjéhez készülődik.
Monroe művészete nem csak a színpadon, hanem a szerelmi életében is megmutatkozott. Karrierje során mesterien játszott a nyilvánosság és a magánélet közötti határvonalakkal. Emberek milliói figyelték az utcán és még az ágyban is, de csak tragikus halála után, 36 éves korában derült ki sokak számára, hogy valójában kinek az ötletei alapján épült fel a színésznő csillogó imidzse.
A Monroe otthonában készült fotók kicsit fellebbentik a fátylat a titokról, de nem eléggé. Csak találgatni lehet, hogy melyik a megrendezett, hamis kép, és melyik mutatja be a díva valódi életét.
Ennek ellenére Norma Jean Baker otthoni ruhatára érdekes lehet a rajongók számára, és segíthet nekik bepillantást nyerni az életébe.
Kedvelte a testhezálló ruhákat, amik kiemelték a gyönyörű derekát. Emellett azonban gyakran viselt capri nadrágot és pólót, valamint kockás nadrágot és kötött pulóvert is.
Érdekes, hogy néhány fotón selyem pizsamában látható, ami eltér a szokásos hotelszobai köntöstől. Ezeket a ruhákat lefekvés előtt viselte, de éjszakára mindig levette őket.
Házibulit szervezve Monroe mindig egy elegáns kis fekete ruhát és tűsarkút választott. Azóta sem találtak fel semmi újat, ami megváltoztathatta volna az esti divatot.
Akkoriban az imidzsépítés nem az okostelefonok képernyőjén, hanem a paparazzik lencséin keresztül történt, és a divat óriási szerepet játszott ebben. A fényűző pizsamák, a selyemruhák és a gyöngysorok már a sztár életében klasszikussá váltak. Valójában azonban Monroe egy átlagos ember volt, aki néha fáradt volt, néha pedig csak pihent egy padon a parkban, vagy telefonált (vezetékesen, persze) az ágyában.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK