15 ,,Szavakkal kifejezhetetlen a csalódásom..."
16 A csomagoláson mintha kicsit jobban nézne ki.
17 Dobozba zárt csalódás.
18 Micsoda nagylelkűség...vegyük meg mindet! 😂
19 Egy kertész cég, ami pénznek álcázott névjegykártyákkal kelti fel a járókelők érdeklődését. Azért ez ördögien ravasz... 😀
20 Legyünk őszinték: ez tulajdonképpen üres!
21 ,,Vagy a csomagolás hazudik, vagy valaki már megnyaldosta a jégkrémemet."
21 bicskanyitogató marketing trükk, ami minden embernél kiveri a biztosítékot
A marketing filozófiája alapjában véve igen egyszerű - a lehető legkisebb ráfordítással a legnagyobb bevételre szert tenni. Ennek okán pedig a gyártók tényleg mindenre képesek és sok esetben (látszólag) még az sem zavarja őket, ha a feltűnően sunyi módszereik miatt esetleg elveszítik a vásárlóik egy részét. Az alábbiakban 21 olyan bicskanyitogató marketing technikát gyűjtöttünk most össze, melyek többségével már mindannyian találkoztunk és amelyeknek már csak a puszta látványától is felmegy bennünk a pumpa.
Post Pagination
- Előző oldalElőző
- 3 / 3