A Dying Light: The Beast készítői tudatosan törekedtek a rövidebb, de tartalmasabb játékidőre. A franchise rendezője szerint az Assassin’s Creed Shadows hatalmas, nyílt világa ezzel szöges ellentétben áll, és ez nem feltétlenül jó.

- A Dying Light: The Beast alkotói szándékosan elkerülték a túlzott terjeszkedést, hogy a játékmenet tömörebb és élvezetesebb legyen.
- Timon Smektala szerint az Assassin’s Creed játékok túlzsúfoltak tartalommal, ami meghaladja egy átlagos játékos befogadóképességét.
- A rendező úgy véli, hogy az Assassin’s Creed játékokban a történet befejezésére tett kísérlet egy bizonyos ponton rutinszerűvé válik.
- Smektala a gigantikus játékokkal szemben olyan projekteket hoz fel példaként, mint a Control és az Alan Wake 2, amelyek magas költségvetésűek, de nem zsúfoltak túl tartalommal, és 15 óra alatt teljesíthetők.
- Szerinte ezek a játékok méretükben és szerkezetükben közelebb állnak a Dying Light: The Beast-hez, amely körülbelül 20 óra alatt játszható végig.
- Smektala biztos benne, hogy a Dying Light: The Beast minden ráfordított pénzt megér majd.
- A Dying Light: The Beast augusztus 22-én jelenik meg PC-re, Xbox Series X|S-re és PS5-re.
- A játék orosz szinkronnal is elérhető lesz.
HIRDETÉS