HIRDETÉS BEZÁRÁS

„Ha elkezdem az Assassin’s Creed Shadows-t, tudom, sosem fejezem be”: A Dying Light The Beast rendezője a játékok ideális hosszáról elmélkedik

Rövidebb játékidő, nagyobb élmény?

A Dying Light: The Beast készítői tudatosan törekedtek a rövidebb, de tartalmasabb játékidőre. A franchise rendezője szerint az Assassin’s Creed Shadows hatalmas, nyílt világa ezzel szöges ellentétben áll, és ez nem feltétlenül jó.

Assassin'sCreed, DyingLight, játékidő
  • A Dying Light: The Beast alkotói szándékosan elkerülték a túlzott terjeszkedést, hogy a játékmenet tömörebb és élvezetesebb legyen.
  • Timon Smektala szerint az Assassin’s Creed játékok túlzsúfoltak tartalommal, ami meghaladja egy átlagos játékos befogadóképességét.
  • A rendező úgy véli, hogy az Assassin’s Creed játékokban a történet befejezésére tett kísérlet egy bizonyos ponton rutinszerűvé válik.
  • Smektala a gigantikus játékokkal szemben olyan projekteket hoz fel példaként, mint a Control és az Alan Wake 2, amelyek magas költségvetésűek, de nem zsúfoltak túl tartalommal, és 15 óra alatt teljesíthetők.
  • Szerinte ezek a játékok méretükben és szerkezetükben közelebb állnak a Dying Light: The Beast-hez, amely körülbelül 20 óra alatt játszható végig.
  • Smektala biztos benne, hogy a Dying Light: The Beast minden ráfordított pénzt megér majd.
  • A Dying Light: The Beast augusztus 22-én jelenik meg PC-re, Xbox Series X|S-re és PS5-re.
  • A játék orosz szinkronnal is elérhető lesz.
HIRDETÉS

Beszélgetés indítása

Jelentkezz be!

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!

    Iratkozz fel a hírlevelünkre,

    hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

    *heti egy e-mailt fogunk küldeni