- Három város, három térkép: A San Andreas három fő városa (Los Santos, San Fierro és Las Venturas) eredetileg különálló térképeken lett volna elhelyezve a PS2 memóriakorlátai miatt.
- Utazás vonattal és repülővel: A városok közötti utazást vonatok és repülőgépek biztosították volna.
- Egyedi modellek: A különálló térképek lehetővé tették volna a fejlesztők számára, hogy minden városhoz egyedi járműmodelleket (rendőrautó, mentő, tűzoltóautó) hozzanak létre.
- Könnyebb fájlkezelés: A térképek szétválasztása megkönnyítette volna a fájlok rendszerezését és a streamelést.
- Jobban kiszámítható játékos viselkedés: A kisebb térképek révén a fejlesztők jobban meg tudták volna jósolni a játékosok mozgását.
- Utolsó pillanatban megváltozott a terv: A fejlesztők végül az utolsó pillanatban döntöttek amellett, hogy egyetlen nagy térképet használnak a három különálló helyett.
- Egyedi modellek és időjárás: Annak ellenére, hogy egyetlen térképre váltottak, a fejlesztők megtartották az egyes városokhoz tartozó egyedi modelleket és időjárási viszonyokat.
- 20 éves a San Andreas: A játék 2004-ben jelent meg PlayStation 2-re, majd egy évvel később Xbox-ra és PC-re is.
- Sikertörténet: Obbe Vermeij szerint a San Andreas egy jó játék lett, és a Rockstar sikert aratott vele.
A Rockstar North egykori technikai igazgatója, Obbe Vermeij elárulta, hogy a PlayStation 2 memóriakorlátai miatt eredetileg három különálló térképre tervezték a játékot.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK