-
1 ,,Nem értesítettek!"
-
2 ,,A vendég panaszkodott: ,,milyen gusztustalan étterem az, ahol falevél kerül az ételbe?!?"."
-
3 Csak egy Über rendelés. Reméljük, hogy a sofőr elolvasta a megjegyzést, mielőtt vakon útnak indult a fuvarért.
-
4 Egy fájlt mindenki át tud nevezni... 😀
-
5 Az ügyfél ezzel az iPhone-nnal érkezett. Betört a képernyője, de gondolta, hogy ha apránként kiszedi az üvegdarabokat, akkor nem lesz zavaró.
-
6 Bárcsak nekem lennének ilyen "problémáim"... 😀
-
7 ,,Az ügyfél annyi paradicsomot akart a hamburgerébe, amennyi csak belefér..."
-
8 Egy újabb meglepő Über-rendelés.
-
9 Géniusz.
-
10 Valaki visszahozta a Lego játékot azzal az indokkal, hogy nem tudta, hogy darabokban érkezik.
-
11 Attól, hogy neked valami egyértelmű, még nem jelenti azt, hogy mindenkinek az.
-
12 Van, akinek semmi sem elég.
-
13 ,,Világ vásárlói, akik az egész boltot bejárva a legváltozatosabb helyekről gyűjtitek össze a ruhadarabokat, majd hagyjátok ott a próbafülkébe! Miért csináljátok ezt velünk?!"
-
14 Ahány ember, annyiféle gondolkodási mód.
-
15 Vásárlói panasz: nyitott napfénytető mellett eső esetén folyadék szivárog az autó üléseire. Csukott állapotban ez nem tapasztalható.
-
16 Amikor nagyon éhes vagy és túl hosszú a sor:
-
17 Sosem tudhatod, jobb megkérdezni.
-
18 ,,Meg tudnák nézni gyorsan a telefonomat? Hogy értik, hogy már zárnak?!"
Bárki, aki valaha is dolgozott már a kereskedelmi szférában vagy a szolgáltató szektorban az tudja, hogy a világ legellenszenvesebb emberei nem a börtönben ülnek vagy épp politikában utaznak, hanem vásárolnak. Teszik mindezt ráadásul úgy, hogy noha legtöbbször fogalmuk sincs a tetteikről, mégis meg vannak győződve a maguk igazáról – hiszen a vásárlónak mindig igaza van.
HIRDETÉS
Legalábbis elméletileg, de cikkünkben most összegyűjtöttünk néhány olyan kuncsaftot, akikre talán mégsem igaz ez az állítás.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK