HIRDETÉS BEZÁRÁS
Interneten talált dolgok

20 bizonyíték rá, hogy a japán hirdetéseknél semmi sem őrültebb ezen a világon

    A japán reklámok nézésekor könnyen olyan érzése támadhat az embernek, mintha egy másik bolygó tévécsatornáját nézné. A japán tévékben teljesen normális egy övsömör újraélesztése, az édességek emberfejű csokoládégolyókkal történő népszerűsítése, hogy az emberek gyümölcs- és zöldségjelmezekbe öltöztetéséről már ne is beszéljünk. Ha még soha nem találkoztál a furcsa japán reklámok jelenségével, akkor ez a cikk éppen neked szól.

    HIRDETÉS

    A Liked.hu-nál néhány napon keresztül figyeltük a japán reklámokat, a közösségi oldalakra posztolt hirdetéseket, és rá kellett jönnünk, hogy a felkelő nap országának PR szakembereinek visszafordíthatatlanul elgurult a gyógyszerük.

    1. 1 Senki sem hirdethet jobban egy citromos italt, mint maga a citrom.


    2. 2 A ,,Hihetetlen szerelmi történet" című film moziplakátja. A film egy hülye fickóról szól, aki zöldségeket termeszt és árusít.


    3. 3 Egy újabb citromos ital reklám.


    4. 4 A japán Beyonce-nak, Naomi Watanabe-nek az egyik turnéplakátja.


    5. 5 Japán Nike fürdőruha reklám.


    6. 6 A DoCLASSE márka téli ruhakollekciójának rekláma egyértelművé teszi, hogy milyen melegek és kényelmesek az általuk forgalmazott ruhák.

    7. 7 Egy televíziós fitnesz show reklámja, melyben uszkárnak öltözött színészek láthatók.


    8. 8 Instant tészta, amitől egy aranyos lány is azonnal kőkemény japánná válik.


    9. 9 Japán sushi reklám.

    10. 10 Idősek otthona hirdetés.


    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

    1. 11 Egy kozmetikai szereket gyártó cég reklámhirdetése.


    2. 12 A japán Meki megtalálta a legjobb módját a hamburgerek reklámozásának.


    3. 13 Maximum csak a KFC versenyezhet velük. (ezek amúgy csirkecomb formájú telefontokok a képen)


    4. 14 Hogy tetszik a komikus Kunihiro Kawashima social media hirdetése?


    5. 15 Ennek a rágónak a hirdetése azt sugallja, hogy a termékük olyan puha és kellemes, mint ennek a srácnak az arca.


    6. 16 Megkóstolnál egy ilyen rágógumit?

    7. 17 Még mindig nem értjük, hogy a jégkrémgyártó miért döntött úgy, hogy egy idős férfi fejű nővel reklámozza a termékét. De biztos komoly marketing-indokok állnak mögötte.


    8. 18 Hogyan lehet érzelemdússá tenni egy édességreklámot? Egyszerű! Adjunk emberi fejeket a csokoládégolyókhoz.

    9. 19 Nyilvánvaló, hogy ez a sampon két ember számára is elegendő mennyiségű habot produkál.


    10. 20 Próbáld kitalálni, hogy ez minek a reklámja lehet!

      Egy kis segítség:

      Bizony, ez egy tetőcserép reklám.

    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.