HIRDETÉS BEZÁRÁS
ÉrdekességekInterneten talált dolgok

19 társadalmi célú hirdetés, amiről szavak nélkül is ordítanak napjaink legégetőbb problémái

    A társadalmi célú reklámhirdetéseket létrehozó szakembereknek mindig nehéz feladattal kell szembenézniük: az embereknek ugyanis nemcsak észre kell venniük azokat, de meg is kell jegyezniük azok mondanivalóját. A világ legtehetségesebb reklámkészítői szerencsére évről-évre sikerrel veszik ezt az akadályt.

    HIRDETÉS

    Nekik, illetve a most következőkhöz hasonló sokkoló, mégis kreatív társadalmi célú hirdetéseknek köszönhető az, hogy például a globális felmelegedés vagy a tengereket sújtó műanyagszennyezés ma már egy mindenki számára ismerős probléma.

    1. 1 A dohányzás nemcsak az egészségre káros, de mivel az erdőtüzek egyik fő okozója, az állatvilágra is rendkívül veszélyes.


    2. 2 Mindig van egy nagyobb veszély.


    3. 3 Még látod őt, de most már nem. Ittas vezetés elleni reklám a Fiat-tól.


    4. 4 Másodpercekbe telik eldobni, több száz év, mire lebomlik.


    5. 5 A tengeri élővilág eltűnésére figyelmeztető reklámhirdetés. (felirat: ijesztő | még ijesztőbb)


    6. 6 A globális felmelegedés hatásait bemutató társadalmi célú hirdetés. (Felirat: Ha megolvad, tönkremegy!)


    7. 7 Így nézne ki egy fordított világ, ahol az állatok használják ki az embereket a szórakozásuk végett.


        

    8. 8 A francia L214 jótékonysági szervezet jelentése: 1 kg hús előállításához körülbelül 7900 liter vízre van szükség.


        

    9. 9 A szülők gyakran maguk ösztönzik gyermekeiket, hogy gyors ételeket fogyasszanak. A Nestlé ezért arra hívja fel a figyelmet, hogy mire kéne inkább ösztönözniük.


    10. 10 Majdnem minden vásárlásunkért a tenger fizet: évente 26 millió tonna műanyaghulladék kerül a tengerekbe és óceánokba.


    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

    1. 11 Minimalista franciaországi gerilla-reklám a szemetelés visszaszorítása végett.


    2. 12 Minden 4. amerikai hisz a zombikban, de nem hisz az klímaváltozásban. Az amerikaiak több mint 20%-a hisz a vámpírokban, de több mint 25% nem hisz az klímaváltozásban.”


    3. 13 Ez a hirdetés jól mutatja, hogy mennyire zavaró tud lenni, ha telefonálunk vezetés közben.


    4. 14 A meleg ruhák épp úgy életet menthetnek.


    5. 15 Ez a társadalmi célú hirdetés arra hívja fel a figyelmet, hogy a nyaralások 30%-kal csökkentik a szívinfarktus esélyét - tehát pihenjünk eleget.


    6. 16 Ez a reklám arra ösztönöz, hogy ne használjuk az okostelefonunkat vezetés közben, ha nem szeretnénk találkozni a fénnyel az alagút végén.


    7. 17 Minden munka jobb, mint turistalátványosságnak lenni.


        

    8. 18 Az ülő munkát végző emberek elkerülhetetlen betegségeknek vannak kitéve - ezért fontos, hogy sportoljanak.


        

    9. 19 A víz világnapjára készült reklámhirdetés.


      Bónusz: "Trónok harca" stílusban készített társadalmi célú hirdetés a Greenpeace-től.


    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

4 hozzászólás
Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.