HIRDETÉS BEZÁRÁS
ÉrdekességekInterneten talált dolgok

40+ ember névtelenül titkokat árult el a munkájáról, és most nem tudjuk, hogy szeressük vagy utáljuk őket ezért

    Minden nap találkozunk különféle szakmákban dolgozó emberekkel, a buszvezetőktől a postásokon át egészen az orvosokig vagy a pincérekig. Leggyakrabban azonban elég felületes választ kapunk tőlük, ha arról kérdezzük őket, hogy milyen a munkájuk. A valóságban azonban minden munkának megvannak a maga sajátosságai és ennek megfelelően azok a dolgai is, melyeket nem szívesen osztanának meg a szakmán kívüli emberekkel.

    HIRDETÉS

    Külön köszönet illeti tehát a most következő dolgozókat, akik névtelenül, az internetes közösségi oldalakon keresztül osztották meg szakmájuk azon titkait, melyekről szerintük mindenkinek tudnia kellene.

    Halbolt piac

    • Halárus. Például tengeri süllő vásárlásakor légy óvatos, ugyanis az bármilyen más hal is lehet. Az üzletek gyakran így verik át a vásárlókat, mert kevés ember tud különbséget tenni a különféle halfajták között. © brokendownandbusted / Reddit
    • Pincérnő. Egy drága indiai étteremben dolgozom. A látogatók nagyon gyorsan követik egymást, ezért ha nincs túl nagy rendetlenség, néha még az asztalokat sem töröljük le. © Connie Mills / Quora
    • Szupermarket alkalmazott. Felesleges megkérdezni az üzletek alkalmazottjait arról, hogy „ők mit ajánlanak”. Nem mindig van kellő kompetenciájuk a témában, viszont sosem fogják azt mondani, hogy „nem tudom”. Mindig fognak valamit ajánlani, mert ez a kötelességük, és a vásárló számára ez ad extra löketet a vásárláshoz. Ettől függetlenül még egyáltalán nem biztos, hogy például az a hangszóró a legjobb az összes közül, amit a bolt alkalmazottja ajánlott. Inkább legyél felkészült, és tájékozódj előre például az interneten. © ExFanta / Pikabu
    • Éttermi dolgozó. Életem során 4 különböző étteremben is dolgoztam, és elmondhatom, hogy a citrom és a jég a legkoszosabb dolog, amit csak felszolgálunk a vendégeknek. © hardshell1919 / Reddit
    • Pizzéria alkalmazott. Minél több különböző feltétet választasz egy pizzára, annál kevesebbet fogsz kapni mindegyikből. Így spórolnak a pizzériák. © only_male_flutist / Reddit

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    Hentes

    • Húspultos. Remélem, hogy azóta változott a helyzet, de nekünk a menedzserünk ragaszkodott hozzá, hogy a lejárt hústermékekből hamburger pogácsát készítsünk, amiket így aztán további két hétig tudtunk árulni a boltban. © sorrythankyouno / Reddit
    • Állatorvos. A kutyád vagy a macskád sokkal jobban érzi magát, ha Te is ott vagy mellette, amikor elaltatjuk. Nagyon rossz, amikor az emberek azt mondják, hogy „túl nehéz ez nekem”, és inkább elmennek, egyedül hagyva az állatukat. Az állatok sokszor még egyszer utoljára felkelnek és körülnéznek, a gazdájukat keresve. © leilunatic / Reddit
    • Éttermi alkalmazott. Ne menj be egy étterembe zárás előtt 30 perccel. A szakácsok ilyenkor már összetakarítanak, és várják a hazamenetelt. Jobb esetben csak maradékokat kapsz majd, rosszabb esetben haraggal főznek. © Tkpf18 / Reddit
    • Gazda. Amikor azt mondják, hogy a termékeket alaposan mosd meg, mielőtt megeszed, az nem vicc. © me878 / Reddit
    • Pultos egy kocsmában. Minden étel fagyasztott formában érkezik hozzánk: kenyér, zsemle, leves, hús, hal, stb. Ha rendelsz valami harapnivalót a söröd mellé, akkor ne gondold azt, hogy ez egy étterem, és hátul egy profi szakács készíti el az ételed. Csak megmikrózzuk, és kész. © Dannyboi93 / Reddit

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    • Ikea alkalmazott. Az üzletünkben minden termékhez vannak kiállítási darabok. Sokan ennek ellenére mégis kinyitják például a becsomagolt díszpárnát, mert „meg kell nézniük, hogy milyen”, mielőtt megveszik. Ilyenkor kénytelenek vagyunk egy kupacba dobálni a kinyitott termékeket, és így árulni őket tovább. © 59Block / Pikabu
    • Telefonszolgálatos. Az ügyfélszolgálatosoknak külön némító gombjuk van arra az esetre, hogy ha hangosan nevetnek, vagy segítséget kérnek valakitől, miközben az ügyféllel beszélgetnek. © Acicin / Reddit
    • Idegenvezető. A turnusok lebonyolítása nem bonyolult, általában a hozzá szükséges az emberek összeszedése az igazán komoly feladat. A turnusok közben egyébként az emberek 70%-a nem is figyel arra, amit mondunk. © zybykon / Twitter
    • IT-s szakember. Nem mindig tudjuk, hogy miért működött a javítás, és nem is érdekel minket. Ja, és nincs olyan, hogy „felhő”. Az csak valaki másnak a számítógépe. © ITworksGuys / Reddit
    • Egy fodrász férje. A feleségem utálja, amikor azt mondják neki, hogy „csinálja, ahogy jónak látja”. Nem biztos, hogy egyezik az ízlésük, amikor egy kedves, idős hölgy ül előtte, a feleségemnek pedig tetoválásai vannak és piercingek az arcán. © vikingcock / Reddit
    • Társkereső oldal moderátora. A férfiak hazudnak a méreteikről, a külsejükről, és a munkájukról. A nők tulajdonképpen bármiről tudnak hazudni. A leggyakoribb probléma, ami miatt a segítségünket kérik, hogy hogyan lehet törölni a profiljukat az oldalról. A felhasználói fiók törlése funkció ugyanis a profilok számának növelése érdekében gondosan el van rejtve az egyik menüpont mélyén. © DeltaInsane / Twitter
    • Tanár. Amikor behívom egy gyerek szüleit, az esetek 90%-ban arra gondolok: „na, az alma nem esett messze a fájától”. © estrogyn / Reddit
    • Weboldalszerkesztő. Az utazási weboldalak „ma 3 ember foglalt már itt” vagy az internetes áruházak „jelenleg 4 ember nézi még rajtad kívül ezt a terméket” feliratai totális hazugságok. Ezek teljesen statikus, előre kiépített funkciók. Semmi közük a valósághoz. © jyt4167 / Reddit

    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

14 hozzászólás
Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest
  • 17,998
    Rendszeres látogatóTörzsvendégBeszélgetésindítóKommentkirály10 hozzászólásBejegyzéskészítő
    Tök jó ez az új rendszer! SokkalJobb egy gombot megnyomni és máris előjön a cikk következő részlete, mint hogy várjunk, míg hosszú idő alatt betöltődik egy új oldal!
  • A rádiós az hülyeség. Nem vagyok senkinek a rokona, mégis írtam nekik és felhívtak.
    • Én is telefonáltam már be, és nyertem egy nyereményjátékon, pedig senkit sem ismerek semmilyen rádiónál.
  • Ügyfélszolga: ja, valóban ott a némító gomb, csak nem szabad elfelejteni használni. Volt egy kolléganőm, aki gyakran használta, hogy kipöfögje a feszültségét, de egyszer elfelejtette, és fennhangon közölte velünk az ügyfélről, hogy "Ez mekkora idióta!" :)Sorozatok: ja, akkor ezért tűnik fel egy letöltött sorinál, mikor egyszercsak mélyebb egy árnyalattal minden szereplő addig megszokott hangja. Ezek szerint az az eredeti sebesség.Busz: elképzeltem, ahogy egyedül állok egy ilyen megállóban, és épp akkor helyezem át a súlypontomat, mikor jön a buszom, az meg simán otthagy, mert "hátraléptem".
  • Buszsofőr- Ezért remek dolog Angliában, hogy ha fel akarsz szállni a neked tetsző járatra azt le kell inteni.Az idősotthonos pilótás sztori viszont egy totális baromság. Nagyon szigorú orvosi (fizikai/szellemi) tesztekhez kötik a PPL-t a demencia vagy hasonlók legkisebb gyanújára azonnal visszavonják, márpedig ezek korai stádiumban már kiszűrhetőek.
    • Huh, kösz, azért ez megnyugtatott. Gondoltam, hogy nem így van, de jó volt valaki másnak a szájából hallani. 🙂
  • Ikea. Azért nyitják ki sokszor az emberek mert nem egyszer előfordult már az hogy nem az volt a dobozban aminek kellett volna (saját tapasztalat) 
  • Fodrász. Igen. Tényleg mindenkinek más az ízlése, de egy jó fodrásznak tudnia kell hogy kinek mi állna jól. Azért kérik az emberek, hogy csinálja úgy ahogy jónak látja, mert tudják hogy a fodrász sok frizurát látott már és tudja mi állna a vendégnek jól. Ha egy fodrász erre nem képes akkor ne panaszkodjon, mert részben ez a munkája.
  • "Minél több különböző feltétet választasz egy pizzára, annál kevesebbet fogsz kapni mindegyikből. " - szerintem ez teljesen logikus, és nem "átverés".

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.