HIRDETÉS BEZÁRÁS
Interneten talált dolgok

20+ ember titokban elmondta az interneten, hogyan szoktak csalni munka közben

    Minden szakmában vannak olyan trükkök, amikkel befolyásolni lehet a vásárlókat és az ügyfeleket anélkül, hogy észrevennék. Az internetes áruházak például sokszor csábító ingyen szállítást ígérnek, pedig pusztán arról van szó, hogy a szállítási költséget már előzetesen beleépítették a termék árába. A bölcsődei pedagógusok pedig elismerik, hogy a gyerekek lassan a szemük láttára teszik meg az első lépéseket, de erről nem szólnak a szülőknek, mert nem akarják elrontani az örömüket.

    HIRDETÉS

    A Liked.hu-nál számos hasonló titkot olvastunk a különféle szakmában dolgozó emberektől, akik úgy döntöttek, hogy az interneten, név nélkül leplezik le a szakmájuk legnagyobb átveréseit. Ezek közül válogattuk most ki nektek a legérdekesebbeket.

    • Csomagoló. Földimogyoró, zabpehely, szárított gyümölcsök, gabonafélék és más hasonló termékek csomagolásával foglalkoztam egy nagyvállalatnál. Mondok egy titkot: az elit márkák látványos csomagolásában ugyanaz a termék található, mint a legolcsóbbakban. © Groovychick1978 / Reddit
    • Barista. A kávéfőzőket ritkán tisztítják megfelelően. A 6 kávéház közül, amiben dolgoztam, 5-ben mindig penészgombát találtam takarítás közben. © krimiwavedd / Reddit
    • Sushi séf. A legtöbb sushi bárban ugyanattól a cégtől rendelt összetevőket használnak, az ételek ára pusztán az adott hely népszerűségétől függ. © DayGloMagic / Reddit
    • Étterem vezető. Néha a látogatók megkérnek, hogy növeljem vagy csökkentsem a hőmérsékletet az étteremben. Ilyenkor általában 5 percig semmit sem csinálok, majd megkérdezem, hogy jobb-e. Az esetek 99%-ában a vendégek elégedettek és köszönetet mondanak. © sparkle_cheese / Reddit
    • Szakács. Nemrégiben abbahagytam a munkahelyen történő evést. Az éttermi ételek íze jobb, de ettől gyorsabban is lehet hízni, mivel a szakácsok nem törődnek az ételek egészségességével, és mindig sok zsírt és sót adnak az ételekhez. © Electrototty / Reddit

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    Masszőr

    • Masszőr. Egy elit helyen dolgoztam, és láttam más masszőröket dohányozni, illetve kóbor állatokkal játszani a szünetben. Senkinek nem jutott azonban eszébe kezet mosni, mielőtt visszament az ügyfelet masszírozni. Ja, és biztos, hogy soha nem jelentkeznék forró köves masszázsra, mivel ezeket a köveket soha nem tisztítják. © Thekodamamama / Reddit
    • Szakács. Tucatnyi étteremben dolgoztam, és biztosan tudom, hogy sok felszolgált étel nem felel meg az étlapon feltüntetetteknek. Borjúhús helyett sokszor sertéshúst keverünk az ételbe, és az „elit” halaknak is vannak olcsóbb változatai, amiknek ugyanolyan az ízük. © Jeff Raycroft / Quora
    • Kozmetikai márka képviselője egy boltban. Az emberek általában azt kérik, hogy a leghátsó termékeket adjam nekik, azt gondolva, hogy azok mindig újak és bontatlanok. Naivak persze, mert nem tudják, hogy éppen hogy előre tesszük az új termékeket, és hátra toljuk a lejárati dátumhoz közeli, legtöbbször már felbontott termékeket. © Houllott / Ideer *javítva

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    Kozmetikus

    • Eladó egy élelmiszerboltban. Minden zöldség és gyümölcs valószínűleg hozzáért szállítás közben egy másik, rothadó darabhoz, vagy leesett a raktár padlójára pakolás közben, szóval azt tanácsolom, hogy mindig-mindent jó alaposan moss meg, mielőtt elfogyasztod. © x740xWastedx / Reddit
    • Hentes. A lejárt húst sokszor pácolt húsként értékesítjük, ha a szagok elfojtásához már fűszerekre van szükség. © brokencompass502 / Reddit
    • Vendéglátós. Hetente párszor megkérdezik az emberek, hogy mennyire frissek az ételek, de nem értik, hogy az alkalmazottak soha nem mondják el, ha a lejárathoz közeli vagy már lejárt termékekkel dolgoznak, pedig legtöbbször azért teljesen tisztában vannak ezzel. © ExFanta / Pikabu

    HIRDETÉS
    HIRDETÉS
    HIRDETÉS

    Leárazás

    • Pénzügyi szakértő. Nem jövedelmező leértékelt dolgokat vásárolni. Sokszor a boltok egyszerűen megemelik a termékek árait az akció előtt, hogy még nagyobb akciónak tűnjön a leértékelés, közben a vevő meg lehet, hogy semmit, vagy csak minimálisat spórol a terméken. A legpofátlanabb cégek még emelnek is ilyenkor az árakon. A spórolásnak egyetlen bevált módszere van: ha leírjuk a nekünk tetsző termékek árait, és akkor vesszük meg őket, amikor a leírt árhoz képest valóban alacsonyabban árulják őket a boltok. © Lauren Hamer / Cheatsheet
    • Call center dolgozó. Mindent hallunk, amit mondasz, miközben vonalban vagy. Sőt, az internetes beszélgetések közben egy speciális program lehetővé teszi számunkra, hogy valós időben lássuk, mit gépelnek az emberek, még mielőtt elküldenék az üzenetet. © BariatricPressure / Reddit
    • Minőségellenőr. Soha nem fogok okostelefont vásárolni közvetleneül a megjelenése után. Amikor ilyenkor ellenőrizzük a készülékeket, mindig sok problémát találunk bennük, melyeket hetekig, sokszor hónapokig tart kijavítania a gyártónak, már amennyiben ez szoftveresen lehetséges. Célszerű mindig néhány hónapot várni egy új telefon megjelenése után, és csak akkor megvásárolni a készüléket. © Project2r / Reddit
    • Zenész. Sok popsztárnak semmi köze sincs az általa játszott zenéhez. Egy egész csapatnyi szakember írja meg és játsza fel a zenéket, a sztár pedig csak egy kellék, hogy ezeket a dalokat minél jobban el lehessen adni a közönségnek. © John Kyle Varley / quora

    A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

A Liked.hu szerkesztője vagyok, már az idők kezdete óta. Szabadidőmben Jedi lovag és Pokémester. Puszilom édesanyámat.

Mi a reakciód?

11 hozzászólás
Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest
  • A kozmetikai márka képviselője elég csúnyán ellentmondott önmagának. Semmi logika sincs benne.
  • "Az emberek általában azt kérik, hogy a leghátsó termékeket adjam nekik, azt gondolva, hogy azok mindig újak és bontatlanok. Naivak persze, mert nem tudják, hogy éppen hogy hátra tesszük az új termékeket, és előre húzzuk a lejárati dátumhoz közeli, legtöbbször már felbontott termékeket." Ennek  fuss neki még egyszer!
    • Te miről beszélsz?! A Fifo szabálya értelmében a régit előre az újat hátra! Te fuss neki mégegyszer.
      • Igen de a szerkesztő rontotta el ott van a zöld téglalap van mellette, hogy JAVÍTVA
  • Az utolsóról jut eszembe: ha nem akarsz nagyon kib*szni egy céggel, akkor NE kattints rá a Google, illetve Facebook hirdetésére. Gépeld be a honlapot és keresd meg a terméket. Tényleg rohadt drágák már a hirdetések és a multik ellehetetlenítik a kisvállalkozókat.
  • Az érdekes elit étterem lehet, ahol sertésből készül a borjú hús, és ezt nem szúrják ki. Csak azért, mert valakinek pénze van meg nem hülye. 
  • "Megfelelő vevői hozzáallassal megoldható a problémák 99%-a" : ez most elirás, vagy komoly? Az eladó hozzáallasa legyen megfelelő, ő él az én pénzemből, nem fordítva! 
  • ezeknek a nagy része baromság. Lehet, hogy vannak helyek, ahol így működnek, de egyáltalán nem ez a jellemző egyikre sem. Kivétel a weblapokon lévő "számláló", az általában tényleg csak marketing eszköz és nem valós adat.
  • 10,394
    20 hozzászólásElső hozzászólásÖregmotorosBeszélgetésindítóLétrejött!Első reakcióTizedik reakcióMozinéző10 hozzászólás
    *játssza fel (nem "játsza")

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.