HIRDETÉS BEZÁRÁS
Interneten talált dolgok

20 történet és titok a luxusszállodákról, amiket az alkalmazottak meséltek el őszintén

Egy szállodában mindig zajlik az élet.

Amikor nyaralni megyünk és szállodában szállunk meg, ritkán gondolunk arra, hogy mi zajlik a konyha ajtaja mögött, a személyzeti szobákban vagy a többi szobában. Csak azt akarjuk, hogy jó kiszolgálásban legyen részünk, főleg, ha egy ötcsillagos szállodáról van szó. Azonban a szállodáknak megvannak a maguk titkai, ezek felfedezése pedig gyakran libabőrt okozhat.

HIRDETÉS

A Reddit felhasználók, akik luxushotelekben dolgoztak, megosztották a szórakoztató történeteiket és a szállodák titkait. A leleplezések után a Liked.hu-nál úgy döntöttünk, hogy a következő utazásunkra viszünk magunkkal tányérokat, és nem fogunk többé a csokiszökőkútból enni.

• A legjobb dolog, amit egy luxusszállodában dolgozva láttam, egy szállodai kutya volt. A kutya kiszökött a kifutójából, és egyenesen egy luxusétterembe rohant. Teljesen megőrült. Ugrándozott az asztalok között, 100 dolláros bélszíneket kapott el, és felfalta őket, mint az M&M’s-et. A kollégám és én tudtuk, hogy el fog szaladni, de nem állítottuk le, mert kíváncsiak voltunk, mi fog történni. Ez volt a legviccesebb nap a munkahelyemen. © pdx4nhl / Reddit
    • 5 csillagos szállodákban dolgoztam, ahol privát rendezvényeket szerveztek. Ezekben az esetekben szerződést kötöttünk, amelyben szerepelt egy minimális fogyasztás. A hotel alkalmazottjának célja az volt, hogy ezt az összeget növelje, és további bevételt szerezzen anélkül, hogy a vendégek észrevennék. Éjfél körül a pincérek elkezdték a legdrágább italokat felszolgálni a poharakba. A vendégek ennek ellenére borravalót adtak a pincéreknek. Néha 500 dollárt is kereshettél egyetlen éjszaka alatt! Ez volt a legegyszerűbb pénz az életemben. © MsFrenchieFry / Reddit
    • Soha ne bízz a szobádban lévő tiszta poharakban! Lehet, hogy ugyanazzal a ronggyal tisztították őket, amivel a mosdót és a WC-t is. Ez gyakran azért van, mert a hotel mosogatógépe mondjuk elromlott. © WitcherOfWallStreet / Reddit
    • Sok szállodában a takarítószemélyzet különböző színű rongyokat használ, hogy ne keverje össze őket. A piros a WC-re és a kádra, a zöld az edényekre, a sárga pedig minden másra való.” © Expo737 / Reddit
    Szállodai történetek 004
    • Két, a Forbes által ötcsillagosra minősített szállodában dolgoztam. A Forbes-ellenőrök névtelenül, rendszeresen ellenőrizték a szállodát, ezért mindig készenlétben álltunk. Folyamatosan figyeltük az egyedül vacsorázókat, mert ők lehettek az ellenőrök. A szállodaigazgató egyszer megerősítette, hogy egy ellenőrnő szállt meg nálunk, és kinyomtatott nekünk egy fotót róla, hogy felismerjük. Tehát, ha egyedül vacsorázol egy drága étteremben, valószínűleg a legmagasabb szintű kiszolgálásban lesz részed. © MsFrenchieFry / Reddit
    • Most kezdtem el dolgozni recepciósnőként, és az egyik vendég panaszkodott, hogy nem működik a mikrohullámú sütő a szobájában. Azonban kiderült, hogy a vendég összekeverte a széfet a mikrohullámú sütővel, és megpróbálta benne melegíteni az ételét. © krantsilla / Reddit
    • Az ötcsillagos szállodákban, ha VIP vendég vagy, a személyzetnek elküldjük a fotódat, hogy felismerjenek és különleges üdvözletben részesítsenek. Fontos számunkra, hogy kiemeltnek érezd magad. © NaniBakaNani / Reddit
    • Sosem fogod megtudni, mi folyik a szomszéd szobában. Múlt héten egy pár 15.000 dolláros számlát kapott, mert tönkretették a szobájukat. Azonban mindezt késő este, csendben tették, úgy, hogy a szomszédos szobákban semmit sem lehetett hallani. © counterslave / Reddit
    Szállodai történetek 003
    • Ágyi poloskák. Bármelyik szállodában, legyen az luxushotel vagy olcsó motel, előfordulhatnak ágyi poloskák. © Soullikeether / Reddit
    • Soha ne tegyél gyümölcsöt a szállodai rendezvényterem csokoládékútjába! A csokoládét nem cserélik, mert nagyon drága. Csak leszűrik, és egy kis új csokoládét adnak hozzá. Az emberek beleejtik az ételt, tüsszentenek bele. A csokoládé besűrűsödik, és hogy visszanyerje a folyékony állagát, vajat adnak hozzá. © Unusual_Form3267 / Reddit
    • A szállodai személyzetnek nem számít, ki vagy és miért jöttél. Csak légy udvarias. Szeretnénk, ha jól éreznéd magad a szállodában, de nem kell elmesélned nekünk az életed minden részletét. © RedWingWay/Reddit
    • Egy ötcsillagos szállodában dolgoztam, ahol a portás egy nemzetközi portás-szövetség tagja volt. Nagyon előkelőnek számított. Házi készítésű itallal, citromkarikával és egy mentalevéllel a kertből fogadta a vendégeket, akik boldogan fogyasztották. Azonban ez egy óriási átverés volt, mert a citromot és a mentát a sarki boltban vette, az italok pedig legtöbbször borzalmasak voltak. © Duwinayo / Reddit

A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK

Mi a reakciód?

Tipp: a felhasználók képet is csatolhatnak a hozzászólásaikhoz!
  • Szia, guest

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE,

hogy elküldhessük neked a legjobb cikkeinket

*heti egy e-mailt fogunk küldeni

Még több Liked.hu

Továbbiak betöltése Betöltés...Nincs több bejegyzés.