-
1 ,,Fedezze fel a hipnoterápia előnyeit. Pánikroham, Depresszió, Szorongás." - köszi, inkább másik kezelési mód után nézek.
-
2 ,,Semmi sem lehetetlen" - szerette volna mondani ez az inspiráló jógamatrac, ám mivel a fehér háttér miatt nem látszanak a betűk ezért ,,semmi sem lehetséges" lett belőle.
-
3 Mi a fene folyhat itt?!
-
4 ,,Gyakorold a gyilkosságaidat." - avagy legyünk mindig nagyon óvatosak a tolóajtós hirdetésekkel.
-
5 Túl sok kéz, túl kevés ember.
-
6 ,,Gratulálunk, rákod van!" - mondja ezt ez az egyébként aranyos újszülött üdvözlőkártya.
-
7 Jó reklám, már persze ha szemből nézi az ember. Amint azonban más szemszögből pillant rá...
HIRDETÉSHIRDETÉSHIRDETÉS -
8 ,,Válaszd Ázsiát. Válassz rosszul." - avagy nem volt a legokosabb ötlet a Wrong nevet adni az étteremnek.
-
9 A legfélelmetesebb nyúljelmez, amit valaha láttam.
-
10 Hány lábuk van ezeknek a lányoknak?!
Egy jó reklámhirdetés megalkotásánál fontos, hogy az üzenetünk azonnal mindenki számára világos legyen. Az alább látható reklámok többsége már itt elvérzett, hiszen nem csak egyszerűen érthetetlen olykor, hogy mit is akarnak üzenni, de az sem ritka, hogy egyenesen az üzenetük ellenkezőjét sikerült végül közvetíteniük a nyilvánosság felé.
HIRDETÉS
Így vagy úgy, de ráférne egy komoly fejmosás az őket megalkotó marketingesekre…😏
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK