-
1 A sokat vitatott, ám kétségkívül nagyszerű halloweeni Pepsi reklám.
-
2 Kölcsönkenyér visszajár.
-
3 Nivea ránctalanító.
-
4 Biztonsági öv használatára buzdító reklámplakát.
-
5 PlayStation 2-t népszerűsítő buszmegálló, a joystick gombjaival ellátott pukkasztós (légpárnás) fóliával az oldalán.
-
6 Karóra reklám. Zseniális!
-
7 A Maffiózók című televíziós sorozatot népszerűsítő, meghökkentő reklám New Yorkban.
A gerillamarketing a hagyományos marketing eszközöktől és technikáktól eltérően, jóval meghökkentőbb és radikálisabb módon igyekszik eljuttatni üzenetét a célközönséghez. Nyugaton előszeretettel használják, hazánkban azonban még csak gyerekcipőben jár ez a módszer, de időről-időre azért fel-fel üti a fejét.
A gerillamarketing legnagyobb előnye, hogy olykor minimális ráfordítással (alacsony költségvetés) is rendkívül erős ingert képes kiváltani a közönségből, így jóval többen emlékeznek majd rá vissza, mint egy sima, átlagos televíziós vagy plakát kampányra.
A BEJEGYZÉS A HIRDETÉS ALATTI GOMBBAL FOLYTATÓDIK